Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad
3.
Przyjęcie protokołów z sesji nr V i nadzwyczajnej sesji nr VI.
4.
Wybór Sekretarza obrad.
5.
Dokonanie zmian lub uzupełnień porządku obrad.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Informacja Burmistrza o pracach między sesjami.
9.
Informacja Przewodniczącej Rady o pracach Rady między sesjami.
10.
Informacja Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej o pracy między sesjami.
11.
Informacja o prawidłowości złożonych oświadczeń majątkowych za 2023 r.
12.
Założenia do budżetu gminy na 2025 r.
13.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
a)
ustanowienia uprawnień do zwolnień i ulg za przejazdy wykonywane gminnym transportem zbiorowym, którego organizatorem jest Gmina Orzysz;
b)
uchwalenia rocznego Programu Współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok;
d)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Orzysz;
e)
zmiany budżetu Gminy Orzysz na rok 2024.
14.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
15.
Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.
16.
Zamknięcie obrad VII sesji.