« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad

2. Stwierdzenie prawomocności obrad

3. Przyjęcie protokołów z sesji nr V i nadzwyczajnej sesji nr VI.

5. Dokonanie zmian lub uzupełnień porządku obrad.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Wystąpienia różne.

8. Informacja Burmistrza o pracach między sesjami.

9. Informacja Przewodniczącej Rady o pracach Rady między sesjami.

10. Informacja Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej o pracy między sesjami.

11. Informacja o prawidłowości złożonych oświadczeń majątkowych za 2023 r.

12. Założenia do budżetu gminy na 2025 r.

13. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

b) uchwalenia rocznego Programu Współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok;

14. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

15. Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.

16. Zamknięcie obrad VII sesji.

« Powrót do strony głównej