Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XV sesji.
4.
Wybór Sekretarza obrad.
5.
Dokonanie zmian lub uzupełnień porządku obrad.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Informacja Burmistrza o pracach między sesjami.
9.
Informacja Przewodniczącej Rady o pracach Rady między sesjami.
10.
Informacja Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej o pracy między sesjami.
11.
Informacja Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji o pracy między sesjami.
12.
Informacja o stanie bezpieczeństwa za rok 2024 w zakresie:
a)
ochrony przeciwpożarowej;
b)
bezpieczeństwo na wodzie i lądzie;
c)
porządku publicznego wraz z sprawozdaniem z działalności Komendanta Policji w Orzyszu. Planowane zadania zmierzające do zmniejszenia przestępczości na terenie Gminy;
d)
przygotowanie do sezonu letniego.
13.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
a)
rozpatrzenia wniosku dotyczącego zwołania sesji nadzwyczajnej Rady Miejskiej w Orzyszu i podjęcia uchwały;
b)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Orzysz na lata 2025-2036- po autopoprawce
c)
zmiany budżetu Gminy Orzysz na rok 2025 - po autopoprawce
14.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
15.
Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.
16.
Zamknięcie obrad XVI sesji.