Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XX sesji.
4.
Wybór Sekretarza obrad.
5.
Dokonanie zmian lub uzupełnień porządku obrad.
a)
wniosek o dodanie do porządku obrad projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
b)
przyjęcie porządku obrad po zmianach - dodanie projektu uchwały w pkt.10 ppkt. c
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Informacja Burmistrza o pracach między sesjami.
9.
Informacja Przewodniczącej Rady o pracach Rady między sesjami.
10.
Podatki i opłaty lokalne na 2026 rok – projekty uchwał w sprawie :
a)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości -po autopoprawce;
c)
określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
11.
Informacja o realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025.
12.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
a)
uchwalenia rocznego Programu Współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok.
b)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Orzysz na lata 2025-2036;
c)
zmiany budżetu Gminy Orzysz na rok 2025.
13.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
14.
Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.
15.
Zamknięcie obrad XXI sesji.