Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Wybór Sekretarza obrad.
5.
Dokonanie zmian lub uzupełnień porządku obrad.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Informacja Burmistrza o pracach między sesjami.
9.
Informacja Przewodniczącej Rady o pracach Rady między sesjami.
10.
Informacja Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej o przeprowadzonej kontroli.
11.
Informacja o stanie bezpieczeństwa za rok 2023 w zakresie:
a)
porządku publicznego wraz ze sprawozdaniem z działalności Komendanta Policji w Orzyszu;
b)
bezpieczeństwa na lądzie i wodzie;
c)
ochrony przeciwpożarowej.
12.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
a)
powołania przedstawiciela Rady Miejskiej do MZMG-GO;
b)
przedstawiciela Gminy Orzysz do Stowarzyszenia Wielkie Jeziora Mazurskie 2020;
c)
przejęcia nieruchomości od Skarbu Państwa na rzecz Gminy Orzysz;
d)
nadania nazwy ulicy w mieście Orzysz;
e)
sprzedaży nieruchomości w drodze bezprzetargowej;
f)
sprzedaży nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej;
g)
wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu ( dz. 249/4 Orzysz);
h)
wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu ( dz. 197/10 Orzysz);
i)
wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu ( dz. 592/6 Orzysz);
j)
wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu ( dz. 89/7 Okartowo);
k)
wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu ( dz. 252 Nowe Guty);
l)
powołanie komisji inwentaryzacyjnej mienia komunalnego;
m)
określenia wysokości diet radnym Rady Miejskiej w Orzyszu i sposobu ich wypłacania;
n)
wynagrodzenia Burmistrza Orzysza;
o)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Orzysz na lata 2024-2036;
p)
zmiany budżetu gminy Orzysz na rok 2024.
13.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
14.
Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.
15.
Zamknięcie obrad II sesji.