« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z sesji VII.

4. Wybór Sekretarza obrad.

5. Dokonanie zmian lub uzupełnień porządku obrad.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Wystąpienia różne.

8. Informacja Burmistrza o pracach między sesjami.

9. Informacja Przewodniczącej Rady o pracach Rady między sesjami.

10. Funkcjonowanie oświaty w Gminie Orzysz w roku szkolnym 2023/2024.

11. Podatki i opłaty lokalne na 2025 rok.- projekty uchwał w sprawie :

b) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;

c) obniżenia ceny skupu żyta – przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego na obszarze Gminy Orzysz;

12. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

a) przystąpienia Gminy Orzysz do Międzynarodowego Stowarzyszenia „ Cittaslow Międzynarodowa Sieć Miast Dobrego Życia” ;

b) przystąpienia Gminy Orzysz do Stowarzyszenia Uzdrowisk Warmii i Mazur;

c) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Pianki, Grądy, Aleksandrowo, gm. Orzysz ;

d) zmieniająca uchwałę w sprawie zasad przeprowadzenia naboru wniosków o zawarcie umów najmu lokali mieszkalnych w ramach pomocy państwa w ponoszeniu wydatków mieszkaniowych w pierwszych latach najmu mieszkania;

e) zaopiniowania wniosku o uznanie lasów za ochronne położonych na terenie gminy Orzysz, będących w zarządzie Nadleśnictwa Maskulińskiego;

f) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Orzysz na lata 2024-2036;

g) zmiany budżetu Gminy Orzysz na rok 2024.

13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

14. Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.

15. Zamknięcie obrad VIII sesji.

« Powrót do strony głównej