Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XIV sesji.
4.
Wybór Sekretarza obrad.
5.
Dokonanie zmian lub uzupełnień porządku obrad.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Informacja Burmistrza o pracach między sesjami.
9.
Informacja Przewodniczącej Rady o pracach Rady między sesjami.
10.
Informacja Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej o pracy między sesjami.
11.
Informacja Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji o pracy między sesjami.
12.
Funkcjonowanie MOPS – ocena zasobów pomocy społecznej.
14.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
a)
wprowadzenia procedury przyjmowania i obsługi zgłoszeń zewnętrznych naruszeń prawa kierowanych do Rady Miejskiej w Orzyszu;
b)
rozpatrzenia petycji w sprawie zróżnicowania terminów wakacji szkolnych;
c)
Apel w sprawie ochrony przed likwidacją placówek Poczty Polskiej S.A;
d)
wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Wojewodą Warmińsko – Mazurskim, odnoszącego się do powierzenia Gminie Orzysz prowadzenia zadań z zakresu administracji rządowej, dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych;
e)
zmiany uchwały w sprawie określenia zasad zbywania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata;
f)
odwołania Skarbnika Gminy Orzysz;
g)
powołania Skarbnika Gminy Orzysz ;
h)
przystąpienia do Związku Gmin Warmińsko-Mazurskich ;
i)
przyjęcia Statutu Związku Gmin Warmińsko-Mazurskich
j)
zmiany Uchwały Nr XXXII/219/16 Rady Miejskiej w Orzyszu z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie organizacji wspólnej obsługi jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Orzysz;
k)
zmiany budżetu Gminy Orzysz na rok 2025;
15.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
16.
Odpowiedzi, wyjaśnienia, informacje.
17.
Zamknięcie obrad XV sesji.